Kakšna je vloga rib v zdravi prehrani?

Ko v vsakodnevnem življenju govorimo o zdravi prehrani, mislimo na živila, ki zaradi svoje sestave, ugodno vplivajo na zdravje človeka. Med zdrava živila uvrščamo ribe in ribje proizvode. Ribe so pomemben del človeške prehrane že dolgo, še preden se je človek v prazgodovinskih časih naučil gojiti zelenjavo. Ribe je lahko lovil in pripravljal, čeprav je zelo verjetno, da jih je užival kar surove. V današnjem času pa jih lahko pripravimo na različne načine, ponekod jih uživajo surove (Japonska), lahko pa jih pečemo na žaru, cvremo, dušimo in pa konzerviramo.
 

Zdrava prehrana
 

Ribe sodijo med zdravo hrano, ker predstavljajo bogat naravni vir kalcija in omega 3 maščobnih kislin ter vsebujejo mnogo zdravju pomembnih vitaminov in mineralov. Prisotnost omega 3 maščobnih kislin zmanjšuje verjetnost nastanka srčnožilnih obolenj, saj ugodno vplivajo na nevaren in koristen holesterol. Kalcij spada med minerale, katerih vnos je pomemben v kateremkoli obdobju našega življenja. V otroštvu pomaga pri izgradnji močnih kosti in preprečuje nastanek rahitisa, v odraslem življenju pa pomaga vzdrževati njihovo moč in gostoto ter preprečuje razvoj osteoporoze. Da lahko telo normalno absorbira kalcij je nujen vnos vitamina D, ki pa ga je v ribah tudi veliko. Vitamin D ima pomembno vlogo še pri ohranjanju imunskega sistema, izločanju in uravnavanju inzulina v trebušni slinavki, uravnavanju krvnega pritiska, aktivnosti mišic in delovanju možganov. Ribe vsebujejo tudi vitamina B in E, so večinoma manj kalorične in lažje prebavljive, zato jih povsod vključujejo med priporočeno zdravo hrano in nemalokrat so sestavina najrazličnejših diet. Delamarisovi konzervirani ribji izdelki upoštevajo smernice sodobnega prehranjevanja in zasledovanja zdravja tudi s tem, da ne vsebujejo konzervansov in glutena, ki nekaterim ljudem povzročajo različne zdravstvene težave.



Stopi v stik z nami ali pa nam sledi na socialnih omrežjih!